Τώρα διαφημίσεις και στο App Store!

Αρκετές αλλαγές εγκαινίασε η Apple στη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων αναζήτησης του App Store με ένα σχετικό δελτίο τύπου και μια συνέντευξη του Phil Schiller. Πιο συγκεκριμένα, πλέον, κατά τις αναζητήσεις εφαρμογών, θα εμφανίζεται και μια διαφήμιση ενός app πάνω από τα αποτελέσματα, έτσι ώστε να αυξηθούν οι δυνατότητες προώθησης των εφαρμογών από τους developers, με ένα σύστημα δημοπρασιών αντίστοιχο με αυτό του Google Adwords που θα προβάλλει κάθε φορά τις διαφημίσεις με βάση την τιμή ανα κλικ που προσφέρουν. Επίσης, εγκαινιάζεται μια προαιρετική λειτουργία συνδρομών για όλες της εφαρμογές, δυνατότητα που μέχρι πρότινος προσφερόταν μόνο για κάποιες κατηγορίες εφαρμογών. Σε αυτό το πλαίσιο, τροποποιείται και το ποσοστό των εσόδων που κρατάει η Apple για συναλλαγές που έγιναν μέσω του App Store. Σε περίπτωση που κάποιος χρήστης διαθέτει ενεργή συνδρομή για περισσότερο από ένα χρόνο, η Apple μειώνει το ποσοστό διαχωρισμού των εσόδων από 70% στους developers/30% στην ίδια σε 85% στους developers/15% στην ίδια, βοηθώντας ουσιαστικά τους developers. Περισσότερα σχετικά με τις αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική και τα αποτελέσματα αναζήτησης του App Store αναμένεται να αναφερθούν κατά το WWDC Keynote της Δευτέρας.